VIREILLÄ

Vaikuta ja kommentoi

Pidämme tällä sivulla yllä listaa Joutsan päätöksenteossa vireillä olevissa asioissa.
Otamme mielellämme vastaan kuntalaisten näkemyksiä ja kommentteja - palautelomake alla.

Esityslistat ja pöytäkirjat

Joutsan kunta julkaisee poliittisten elinten kokousten esityslistat ja pöytäkirjat verkossa. Seuraamalla ko. sivustoa, pidät itsesi ajantasalla päätöksenteossa.

Poliittisten luottamuselinten esityslistat ja pöytäkirjat löytyvät Joutsan kunnan verkkosivuilta. Ko. sivustoa seuraamalla pidät itsesi ajantasalla päätöksenteon suhteen.

Mikäli huomaat asian, johon haluat vaikuttaa tai lausua mielipiteesi, ota rohkeasti yhteyttä Joutsan Kokoomuksen luottamushenkilöihin - me kuuntelemme!

Kaikki asiakirjat ovat myös tutustuttavissa Joutsan kunnanvirastolla. Suurinosa asiakirjoista on julkisia, eikä niihin tutustuakseen tarvitse kertoa, miksi asia kiinnostaa. Myös viranhaltijapäätökset ovat nähtävissä virastolla.

Kuntastrategian päivitys ja
kunnan talouden sopeutustyö

Valmistuvat keväällä 2019

Kuntastrategia päivitetään osana Perlacon Oy:n johdolla tehtävää kuntatalouden sopeutustyötä. Tätä prosessia varten on asetettu ohjausryhmä, jonka muodostavat johtavat viranhaltijat sekä edustajat poliittisista ryhmistä. Kokoomusta ryhmässä edustaa kunnanhallituksen pj. Jukka Huikko. Työ valmistuu huhtikuussa 2019. Etenemisestä informoidaan matkan varrella ja esille nousevia asioita käsitellään mm. valtuustoseminaareissa.

Ota yhteyttä / kommentoi

Voit lähettää palautetta Joutsan Kokoomuksen luottamushenkilöille joko suoraan tai alla olevaa lomaketta käyyttäen. Kommentteja / yhteydenottoja ei julkaista, mutta otamme huomioon vain omalla nimellä ja sähköposti-yhteydellä varustetut.